ΔΙΑΜΟΝΗ: CHECK IN/OUT & ΤΙΜΕΣ


Τιμές Διανυκτέρευσης

  • Οι αναγραφόμενες τιμές των δωματίων μας είναι σε ευρώ, ανά δωμάτιο και ανά διανυκτέρευση.
  • Οι αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α και δημοτικό φόρο.
  • Οι αναγραφόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν το τέλος διανυκτέρευσης 1,5€ ανά διανυκτέρευση, σε ισχύ από 01/01/2018 (ΝΟΜΟΣ 4389/2016 | ΦΕΚ Α 942016)
  • Οι αναγραφόμενες τιμές των δωματίων δεν περιλαμβάνουν πρωινό.

Χρήση Πρωινού Μπουφέ

  • Η χρέωση της χρήσης του πρωινού μπουφέ υπολογίζεται ανα ημέρα και ανα άτομο
  • Εάν η χρέωση πρωινού δεν συμπεριλαμβάνεται στην κράτηση σας και θέλετε να κάνετε χρήση του μπουφέ παρακαλούμε να ενημερώσετε την ρεσεψιόν μας από την προηγούμενη ημέρα.
  • Εφόσον έχει δηλωθεί η χρήση πρωινού η ακύρωση του πρωινού μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο την προηγούμενη ημέρα και όχι την ημέρα της δηλωμένης χρήσης πρωινού

Άφιξη – Αναχώρηση

  • Κατά την άφιξη, τα δωμάτια είναι διαθέσιμα από τις 15:00.
  • Η ώρα αναχώρησης και υποχρεωτικής εκκένωσης του δωματίου είναι στις 11:00.
  • Η ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.
  • Κατά την είσοδό του στο ξενοδοχείο ο πελάτης υποχρεούται να υποδείξει δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο καθώς και να υπογράψει τα δελτία που διατάσσονται από τις αρμόδιες αρχές.

Μη Εμφάνιση / No Show

  • Στις κρατήσεις για τις οποίες δεν εμφανίζονται οι επισκέπτες θα ισχύουν μέχρι τις 21:00 της ημέρας αφίξεως, οπότε θα έχουμε το δικαίωμα να διαθέσουμε το δωμάτιο προς πώληση, εκτός αν ο επισκέπτης μας έχει ενημερώσει για καθυστερημένη άφιξη.
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης, το 100% του συνολικού κόστους διαμονής χρεώνεται.
  • Δεν ισχύουν επιστροφές ή αποζημιώσεις.
  • Καθυστερημένες αφίξεις εξαιτίας απρόσμενων γεγονότων είναι απαραίτητο να μας γνωστοποιούνται το αργότερο μέχρι την 15:00 της ημέρας άφιξης

Καθυστέρηση Εκκένωσης Δωματίου

Στην περίπτωση που οι επισκέπτες δεν καταφέρνουν να εκκενώσουν το δωμάτιό τους πριν από τις 11:00 την ημέρα του τερματισμού της κράτηση, iσχύουν προσαυξήσεις που αντιστοιχούν σε μίσθωση μισής ημέρας. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι σε θέση να εκκενώσει το δωμάτιο πριν από τις 18:00 την ημέρα του τερματισμού της κράτησης, ισχύουν προσαυξήσεις που αντιστοιχούν σε ενοίκιο ολόκληρης της ημέρας. Αν χρειάζεστε να κάνετε περαιτέρω χρήση του δωματίου χωρίς επιπλέον χρεώσεις, επικοινωνήστε με ένα μέλος της υποδοχής μας.

Ανανέωση Διανυκτέρευσης

H ενοικίαση θεωρείται ότι ανανεώνεται αμοιβαίως για κάθε επόμενη ημέρα, εφόσον ο ξενοδόχος δεν ειδοποιεί τον πελάτη ότι λήγει η μίσθωση και ο πελάτης δεν ειδοποιεί τον ξενοδόχο ότι δεν θα συνεχίσει τη μίσθωση. H ειδοποίηση αυτή πρέπει να γίνεται από την προηγούμενη ημέρα, διαφορετικά δεν ισχύει για την ίδια ημέρα, αλλά για την επόμενη.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ


Επιβεβαίωση Κράτησης

Η κράτηση σας επιβεβαιώνεται γραπτώς, μέσω email και σας αποστέλλεται η σύνοψη των στοιχείων της κράτησης σας, του τύπου διαμονής που επιλέξατε καθώς και του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Επίσης σας αποστέλλουμε αναλυτική ενημέρωση για τους όρους και την πολιτική προκαταβολών, προ-χρεώσεων, μεταβολών και ακυρώσεων του ξενοδοχείου, τους οποίους και
αποδέχεστε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης σας.

Προκαταβολές Κρατήσεων

Ευέλικτες κρατήσεις: Μια προκαταβολή ενδέχεται να είναι απαραίτητη για την διατήρηση της εγκυρότητας της κράτησης σας, η οποία θα πρέπει να καταβληθεί τουλάχιστον 14 ημέρες πριν από την ημερομηνία του check in. Η απαιτηση ή μη της προκαταβολής καθώς και το ύψος της προκαταβολής καθορίζονται βάση της προσφοράς και της επιβεβαιωσης της κρατησης. Αυτές οι
πληροφορίες σας γνωστοποιούνται με τη γραπτή προσφορά που αποστέλλουμε μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου.

Μερικώς επιστρέψιμες κρατήσεις: Απαιτείται μη επιστρέψιμη προκαταβολή 50% για την οριστική επικύρωση της κράτησης σας. Η προκαταβολή αυτή καταβάλλεται κατά τη στιγμή της κράτησης.

Μη επιστρέψιμες κρατήσεις: Απαιτείται μη επιστρέψιμη προκαταβολή 100% για την οριστική επικύρωση της κράτησης σας. Η προκαταβολή αυτή καταβάλλεται κατά τη στιγμή της κράτησης.

Σημείωση:

  1. Μια κατάθεση διαφέρει από τη διαδικασία προέγκρισης. Ανατρέξτε στη σχετική ενότητα για λεπτομέρειες
  2. Για κρατήσεις που έχουν ολοκληρωθεί μέσω Διαδικτυακών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ή Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, οι όροι και οι προϋποθέσεις της κράτησής σας ισχύουν σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση με το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πράκτορα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει με σαφήνεια τους όρους και τις προϋποθέσεις κράτησης του αντιπροσώπου κατά τη στιγμή της κράτησής σας

Τροποποιήσεις Κρατήσεων

  • Έχετε την δυνατότητα να τροποποιήσετε την κράτηση σας εάν η κράτηση σας δεν είναι μέσω μη-επιστρέψιμης προσφοράς. Οι τροποποιήσεις κρατήσεων παρέχονται δωρεάν ως υπηρεσία.
  • Οι τροποποιήσεις κράτησης υπόκεινται στην ισχύουσα διαθεσιμότητα και οι τιμές των δωματίων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις διακυμάνσεις της εποχικής τιμής και σχετίζονται με τη χρονική στιγμή της κράτησης.
  • Οι τροποποιήσεις των μη επιστρεπτέων κρατήσεων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα και είναι στη διακριτική ευχέρεια της κρίσης και των περιστάσεων του ξενοδοχείου.
  • Εάν το ξενοδοχείο μας δεν είναι σε θέση να παράσχει τις τροποποιήσεις που επιθυμείτε, δεν προκύπτει η δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων για αυτόν τον λόγο.
  • Η πρόωρη αναχώρηση επιβαρύνεται με χρέωση του 100% του κόστους της εναπομένουσας διαμονής

Ακυρωσεις Κρατήσεων 

  • Οι ακυρώσεις θεωρούνται έγκυρες εάν αποστέλλονται στο email μας [email protected] σε σαφή γραπτή μορφή.
  • Καμία προφορική ή άλλη αλλαγή ή ακύρωση της κράτησης δεν θεωρείται ορθή, εκτός εάν προσφέρεται σε γραπτή μορφή μέσω email.
  • Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις ακύρωσης ανάλογα με την πολιτική ακύρωσης βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κράτησή σας.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ – ΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


Δυνατότητες Πληρωμής

Παρέχονται οι ακόλουθες δυνατότητες πληρωμής σε Ευρώ

Εξόφληση με μετρητά στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

Πληρωμή μέσω τραπέζης Με έμβασμα – κατάθεση στον εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό υπο την επωνυμία ΗΛΙΑΣ ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Α.Ε.

  • Ενημέρωση Πληρωμής: Παρακαλούμε να μας αποστείλετε αντίγραφο της απόδειξης πληρωμής σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]
  • Χρόνος Πληρωμής: Η εξόφληση μέσω τραπέζης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και να είναι εμφανής στον λογαριασμό μας πριν την αναχώρηση σας από το ξενοδοχείο.
  • Αιτιολογία: Παρακαλούμε να συμπληρώσετε ως αιτιολογία προς τον δικαιούχο το επώνυμο του ατόμου με το οποίο έχει πραγματοποιηθεί η κράτηση καθώς και την ημερομηνία άφιξης με την μορφή Ημέρα/Μήνας/’Ετος (πχ 110920)
  • Διατραπεζικά Έξοδα: Τα έξοδα διατραπεζικών συναλλαγών επιβαρύνουν τον εντολέα

Πιστωτική – Χρεωστική κάρτα

  • Το ξενοδοχείο μας δέχεται πληρωμές μέσω POS με τις συμβαλλόμενες κάρτες τύπου Visa,Mastercard, Maestro, JCB.
  • Δεχόμαστε απομακρυσμένες ασφαλείς πληρωμές με κάρτες μέσω συνδέσμου πληρωμής που σας αποστέλλεται μέσω email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε την προκαταβολή σας ή το πλήρες κόστος της διαμονής σας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας θα σας ζητηθεί να ακολουθήσετε την ασφαλή διαδικασία πληρωμής μέσω συνδέσμου με επαλήθευση δύο βημάτων. Μόλις ολοκληρωθεί παρακαλούμε να μας στείλτε ένα αντίγραφο για το αρχείο μας στο [email protected]

Τραπεζικοί Λογαριασμοί

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος
Iban: GR76 0110 6820 0000 6824 7007 328 Bic/Swift: ETHNGRAA
Δικαιούχος: Ηλίας Γερογιάννης Α.Ε. Διακρ. Επων: Kritikakis Village

Alpha Bank
Iban: GR72 0140 8390 8390 0200 2004 126 Bic/Swift: CRBAGRAA
Δικαιούχος: Ηλίας Γερογιάννης Α.Ε. Διακρ. Επων: Kritikakis Village

Εξόφληση Λογαριασμών

  • Σας παρακαλούμε να έχετε τακτοποιήσει τον λογαριασμό σας το αργότερο την προηγούμενη της αναχώρησης σας από το ξενοδοχείο.
  • Οι κρατήσεις εξοφλούνται με πιστωτική κάρτα ή μετρητά, το αργότερο κατά την αναχώρηση,
  • Σε περίπτωση εξόφλησης μέσω τραπέζης, θα πρέπει το σύνολο του κόστους της διαμονής σας να έχει μεταφερθεί στον λογαριασμό του ξενοδοχείου πριν την ημερομηνία αναχώρησης σας από το ξενοδοχείο. Για την διευκόλυνση σας παρακαλείστε να προσκομίσετε το καταθετήριο πληρωμής στο αρμόδιο άτομο στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

Επιστροφές Χρημάτων

Εφόσον απαιτείται επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί μείον τα έξοδα/προμήθειες τραπεζικής μεταφοράς και τις νομισματικές διακυμάνσεις / αποκλίσεις ισοτιμίας σε περίπτωση συναλλάγματος.

ΠΡΟ-ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ – ΧΡΕΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ


Διαδικασία Προέγκρισης Καρτών

Για την ασφάλεια του κατόχου της κάρτας

Σε χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 14 ημέρες πριν την άφιξή μας, ειναι πιθανό να διεξάγουμε μια διαδικασία ασφαλείας που εγγυάται ότι τα στοιχεία της κάρτας που παρέχονται για την κράτηση είναι έγκυρα. Αυτή η ενέργεια αποτελεί μιας μορφής ελέγχου που επαληθεύει ότι τα στοιχεία της κάρτας που υποβλήθηκαν είναι σωστά και έχουν εξουσιοδοτηθεί για τη μελλοντική
πληρωμή της διαμονής σας. Θα εφαρμόσουμε μόνο τον έλεγχο κάρτας για ποσό που δεν ξεπερνάει το 25% του κόστους της συνολικής διαμονής σας, κάτι που προσωρινά θα επηρεάσει το υπόλοιπό σας, παρόλα αυτά αυτή η ενέργεια δεν αποτελεί χρέωση του λογαριασμού σας.

  • Το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κάνει έλεγχο της εγκυρότητας της κάρτας σας μέσω της διαδικασίας της προ-έγκρισης πιστωτικών καρτών.
  • Σε περίπτωση που η κάρτα σας δεν είναι έγκυρη η κράτηση ακυρώνεται αυτομάτως.
  • Σας παρέχεται η δυνατότητα αντικατάστασης με μια έγκυρη κάρτα με διορία δύο ημερών από την ενημέρωση σας για την ανεπιτυχή διαδικασία προ-έγκρισης.
  • Εάν δεν μπορέσετε να μας παρέχετε τα στοιχεία μιας νέας κάρτας σας με το απαραίτητο υπόλοιπο τότε το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση.

Η διαδικασία προ-έγκρισης δεν θα χρεώσει την κάρτα σας

Τα χρήματα που δεσμεύονται παραμένουν στο λογαριασμό σας, απλά προσωρινά θα δεσμευτούν. Μην ανησυχείτε, καθώς πρόκειται για μια τραπεζική διαδικασία που δεν έχει κανένα κόστος για το υπόλοιπό σας, παρακρατεί μόνο ένα χρηματικό ποσό εντός του λογαριασμού σας για περίπου 14 ημέρες, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζας σας. Αφού περάσει η περίοδος ελέγχου της εγκυρότητας, το ποσό αποδεσμεύεται αυτόματα

Εσείς αποφασίζετε με ποιον τρόπο και ποιά κάρτα θα κάνετε τις πληρωμές σας

Εσείς διατηρείτε την επιλογή να αποφασίσετε με ποιον τρόπο θέλετε να καλύψετε το κόστος της διαμονής σας μόλις φτάσετε στο ξενοδοχείο. Θα χρεώσουμε την κάρτα σας μόνο κατά την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο μας εάν δεν μας έχετε δώσει άλλες οδηγίες και αν τα δύο μέρη έχουν συμφωνήσει επισήμως να ακολουθήσουν διαφορετική διαδικασία πληρωμής.

Προκειμένου να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία πληρωμής, απαιτείται αυστηρά η φυσική σας παρουσία και εξουσιοδότηση ή παρακαλείστε να μας παρέχετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας για πληρωμή μέσω της κάρτας σας ορίζοντας το ακριβές ποσό και επικυρώνοντας την εντολή με την υπογραφή σας.

ΑΚΥΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ


Ορισμοί

Συμφωνία κράτησης: Αναφέρεται στην επίσημη προσφορά για διαμονή, όπως κοινοποιείται από το ξενοδοχείο μας στους πελάτες μας σε γραπτή μορφή, μέσω αλληλογραφίας email.

Παράθυρο ακύρωσης: Το χρονικό διάστημα εντός του οποίου η κράτηση μπορεί να ακυρωθεί από τον πελάτη δωρεάν. Αυτή η περίοδος μετράται σε ημέρες / ώρες πριν από το προγραμματισμένο check in του επισκέπτη.

Τέλη ακύρωσης: Η ποινή / κόστος οποιασδήποτε ακύρωσης πραγματοποιείται πέραν της περιόδου χάριτος όπως αναφέρεται στο παράθυρο ακύρωσης κάθε αντίστοιχης πολιτικής ακύρωσης.

Ευέλικτη πολιτική ακύρωσης

  • Για οποιαδήποτε ακύρωση που πραγματοποιείται εντός του παραθύρου δωρεάν ακύρωσης, όπως ορίζεται στη συμφωνία κράτησης, δεν υπάρχουν χρεώσεις ακύρωσης.
  • Για ακυρώσεις εκτός (πέραν) του παραθύρου ακύρωσης, όπως ορίζεται στη συμφωνία κράτησης, θα υπάρχει χρέωση ακύρωσης.
  • Η χρέωση ακύρωσης καθορίζεται στη συμφωνία κράτησης (από 10% -50% του συνολικού κόστους διαμονής)
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή σε περίπτωση αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων και θα χρεωθεί το 100% της συνολικής τιμής.

Μερικώς επιστρέψιμη πολιτική ακύρωσης

  • 50% μη επιστρέψιμη προκαταβολή απαιτείται κατά την επιβεβαίωση της κράτησης.
  • Για οποιαδήποτε ακύρωση που πραγματοποιείται, δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ακύρωσης, παρακρατείται μόνο η προκαταβολή 50%.
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή Σε περίπτωση αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, δεν θα υπάρξει επιστροφή χρημάτων και θα χρεωθεί το 100% της συνολικής τιμής.

Πολιτική ακύρωσης χωρίς επιστροφή χρημάτων

  • Απαιτείται 100% άμεση μη επιστρέψιμη κατάθεση
  • Το ξενοδοχείο μας θα προβεί σε πλήρη προκαταβολή του συνολικού κόστους της διαμονής σας ανά πάσα στιγμή από την πραγματοποίηση της κράτησής σας.
  • Δεν επιτρέπονται ακυρώσεις και δεν ισχύουν επιστροφές χρημάτων.

Σημείωση: Εξαιρέσεις από αυτούς τους κανόνες μπορεί να παρέχονται υπό ειδικές περιστάσεις και υπόκεινται στη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου να παρέχει συμφωνίες σε αυτή τη βάση.

Σε κάθε κράτηση σας παρκαλούμε να πάρετε τον απαραίτητο χρόνο κατανόησης της εκάστωτε ακυρωτικής πολιτικής που συνοδεύει τις τιμές αγοράς δωματίου. Αυτές οι πληροφορίες αλλάζουν τρόπο εμφάνισης αλλά πάντα ειναι εμφανως τοποθετημένα πριν το τελικό βήμα της επιβεβαίωσης της κράτησης σας.

Στις γραπτές μας προσφορές για την διαμονή σας μέσω email, παρέχουμε αναλυτικές λεπτομέριες ως προς την συμφωνία κράτησης, το παράθυρο ακύρωσης και τα ακυρωτικά τέλη

ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΟΡΙΟ ΠΕΛΑΤΩΝ


Ελάχιστο Ηλικιακό Όριο: 23 Χρονών

  • Η ελάχιστη ηλικία για τους επισκέπτες που επιτρέπεται να διαμείνουν στο ξενοδοχείο είναι αυτό των 23 ετών.
  • Οι επισκέπτες κάτω των 23 ετών δεν θα μπορούν να κάνουν check-in και η κράτηση τους θα ακυρωθεί αυτόματα χωρίς επιστροφή χρημάτων.
  • Η μόνη εξαίρεση στον κανόνα αυτό αφορά γονείς που συνοδεύουν τα παιδιά τους. Κατά το check-in πρέπει να προσκομίζεται έγκυρη ταυτότητα ή διαβατήριο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΩΝ


Διαμονή Παιδιών και Βρεφών

  • Για παιδιά κάτω των 4 ετών η διαμονή είναι δωρεάν.
  • Για παιδιά ηλικίας 4 και άνω ισχύουν πλήρεις τιμές ενηλικου
  • Στο ξενοδοχείο μας θα χαρούμε να σας προσφέρουμε δωρεάν παρκοκρέβατο ή / και παιδικό κάθισμα, κατόπιν αιτήματος και διαθεσιμότητας.
  • Δεν έχουν όλα τα δωμάτια τη δυνατότητα να φιλοξενήσουν παρκοκρέβατο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τη ρεσεψιόν εάν έχετε απαιτήσεις διαμονή παιδιού σε παρκοκρέβατο.
  • Σε περίπτωση που συνοδεύετε μικρά παιδιά ή βρέφη, παρακαλούμε ενημερώστε ένα μέλος της ρεσεψιόν μας για να σας παρέχουμε τις πιο κατάλληλες υπηρεσίες και τον εξειδικευμένος παιδικό εξοπλισμό δωματίου
  • Τα παιδιά πρέπει πάντα να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την κηδεμονία ενός ενήλικου προσώπου.
  • Εάν παρατηρήσετε οποιονδήποτε πιθανό κίνδυνο για ένα παιδί, ενημερώστε ένα μέλος της υποδοχής αμέσως.
  • Ενώ ακολουθούμε τις βέλτιστες δυνατές πρακτικές για να εγγυηθούμε ένα ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά, παρακαλούμε να έχετε τα παιδιά σας υπό τη συνεχή επιμέλεια και επίβλεψή σας, καθώς δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές, ατυχήματα ή τραυματισμούς που προκαλούνται από, ή σχετίζονται με παιδιά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο μας και την ακατάλληλη χρήση των εγκαταστάσεων μας.

Παιδική Χρήση Πρωινού

  • Για παιδιά έως 4 ετών το πρωινό προσφέρεται δωρεάν.
  • Για παιδιά από 4 ετών και άνω η χρέωση για χρήση πρωινού είναι πλήρης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ


Σκύλοι Οδηγοί

Τα σκυλιά – συνοδοί είναι εν πάση περιπτώσει αποδεκτή, μετά από διαβούλευση με το ξενοδοχείο και προσκόμιση των απαραίτητων εγγράφων

Κατοικίδια Συντροφιάς

  • Άλλα σκυλιά δεν θα γίνουν δεκτά. Οι όποιες εξαιρέσεις είναι κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της διοίκησης του ξενοδοχείου.
  • Η είσοδος και διαμονή άλλων κατοικίδιων ζώων στο ξενοδοχείο απαγορεύεται καθώς δεν διαθέτουμε τους κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ


Γενικοι Κανονισμοί

  • O πελάτης οφείλει να συμπεριφέρεται με ευγένεια στο προσωπικό του ξενοδοχείου καθώς και στους άλλους φιλοξενούμενους
  • Για κάθε παράπονο παρακαλείσθε να αναφέρεστε στο υπεύθυνο άτομο της ρεσεψιόν ή στον γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου, οι οποίοι είναι αρμόδιοι και θα χαρούν να επιλύσουν τυχόν προβλήματα που θα μπορούσαν να προκύψουν, στο μέτρο του εφικτού και νόμιμου.
  • Ο πελάτης οφείλει να μη προκαλέσει φθορές στο δωμάτιο που του παρέχεται καθώς και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Οι πελατες υποχρεούνται να αποζημιώσουν το ξενοδοχείο πριν φύγουν για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια η προσκόλληση που προκλήθηκε στην ιδιοκτησία από τους πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, είτε προκλήθηκαν από ατύχημα είτε εκ προθέσεως
  • Απαγορεύεται η διανυκτέρευση περισσότερων ατόμων του αριθμού που προβλέπει ο τύπος δωματίου και αναδεικνύει η κράτηση σας.
  • Ένα άτομο που δεν είναι επισκέπτης (ή σκοπεύει αμέσως να γίνει επισκέπτης) γενικά δεν έχει κανένα δικαίωμα να εισέλθει ή να παραμείνει στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Ούτε μπορεί κανείς να φιλοξενήσει επισκέπτες στους χώρους του ξενοδοχείου χωρίς την επίσημη συγκατάθεση του ξενοδοχείου
  • Απαγορεύεται η μετακίνηση επίπλων στα δωμάτια και εκτός των ορίων αυτών.
  • Απαγορεύεται η διατήρηση μέσα στο ξενοδοχείο κάθε είδους κατοικίδιων ζώων
  • Απαγορεύεται η μεταφορά και χρήση έξω από τα δωμάτια λινών πετσετών και λοιπών ειδών ιματισμού για λόγους υγιεινής και ασφάλειας
  • Σε περίπτωση που ο πελάτης παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος κανονισμού, θορυβεί συστηματικά, ενοχλεί τους λοιπούς πελάτες και γενικά συμπεριφέρεται ανάρμοστα σ’ αυτούς και το προσωπικό, μπορεί να θεωρηθεί ως ανεπιθύμητος και η ∆/νση του ξενοδοχείου δικαιούται να απαιτήσει μέσα σε 24 ώρες να εγκαταλείψει το ξενοδοχείο και να εκκενώσει το δωμάτιο από τις αποσκευές του.

Ζημιές / Φθορές

  • Οι επισκέπτες παρακαλούνται να αναφέρουν τυχόν ζημιές ή δυσλειτουργίες του εξοπλισμού στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου εντός της πρώτης ώρας από την άφιξή τους στο δωμάτιο το οποίο τους έχει διατεθεί για την διαμονή τους. Τυχόν ζημιές εντός του δωματίου πέρα από αυτό το σημείο μπορεί να θεωρηθούν ότι προκαλούνται, σκόπιμα ή όχι, από τους επισκέπτες που καταλαμβάνουν το δωμάτιο.
  • Οι επισκέπτες είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε οποιοδήποτε δωμάτιο ή σε χώρους του ξενοδοχείου ή σε ακίνητα που προκλήθηκαν από τους επισκέπτες ή από άτομα της συνοδείας τους (ανεξάρτητα από το αν διαμένουν ή όχι στο ξενοδοχείο) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Οι πελάτες οφείλουν να αποζημιώσουν το ξενοδοχείο πριν φύγουν για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια προκληθεί στο ξενοδοχείο ή σε ιδιοκτησία πελατών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Το Kritikakis Village διατηρεί το δικαίωμα να διατηρήσει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή / και της χρεωστικής σας κάρτας και να χρεώσει ή να χρεώσει τα ποσά που κρίνει κατά την απόλυτη κρίση του στην εν λόγω κάρτα (ες) για να αντισταθμίσει ή να καλύψει την απώλεια, τη ζημία, το κόστος ή δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν ή υπέστησαν στο ξενοδοχείο Κριτικάκης ως αποτέλεσμα των προαναφερθέντων. Σε περίπτωση που ένα δωμάτιο ή ένα κτίριο παραμείνει εκτός λειτουργίας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα έως ότου επιδιορθωθούν οι προαναφερθείσες ζημιές, το Kritikakis Village μπορεί επίσης να ζητήσει αποζημίωση για το κόστος αυτής της περιόδου αναγκαστικής αδράνειας.
  • Ανεξάρτητα, το Kritikakis Village διατηρεί το δικαίωμα να κινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον καλεσμένων των οποίων η συμπεριφορά θεωρείται παράνομη, βίαιη ή ταπεινωτική, χωρίς ουδεμία προειδοποίηση.

ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ – ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ


Άρνηση διαμονής

Το ξενοδοχείο Kritikakis Village διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί τη διαμονή σε οποιοδήποτε άτομο χωρίς ειδοποίηση και να τερματίσει άμεσα οποιαδήποτε κράτηση χωρίς να τίθεται ζήτημα για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση προς τον πελάτη για τους ακόλουθους λόγους:

  • Μη τήρηση των όρων και προϋποθέσεων της πολιτικής κράτησης
  • Η κράτηση έχει πληρωθεί με δόλια μέσα
  • Τα άτομα που κάνουν check in είναι κάτω των 21 ετών, δεν έχουν ολοκληρώσει τα 21α γενέθλιά τους ή δεν έχουν εγγεγραμμένο κηδεμόνα που έχει λάβει επισήμως το ρόλο του κηδεμόνα υπογράφοντας τη σχετική μορφή έγκρισης από το ξενοδοχείο μετά από προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.
  • Εάν το άτομο που κάνει check in δεν είναι ή δεν μπορεί να αποδείξει με έγκυρα επίσημα έγγραφα ότι είναι το άτομο που αναφέρεται στην επιβεβαίωση κράτησης
  • Εάν επισκέπτης δεν δέχεται να συμπληρώσει / υπογράψει τη φόρμα εγγραφής registration form
  • Εάν ο επισκέπτης δεν δέχεται να παράσχει έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα
  • Εάν το επίπεδο υγιεινής του επισκέπτη θεωρείται μη αποδεκτό
  • Εάν ο επισκέπτης είναι φορέας μεταδοτικού νοσήματος
  • Εάν τα άτομα που κάνουν check-in είναι μεθυσμένα ή / και χρειάζονται ιατρική βοήθεια
  • Σε περίπτωση οποιασδήποτε μορφής βίαιης ή αντικοινωνικής συμπεριφοράς προς το προσωπικό ή τους επισκέπτες του ξενοδοχείου

Παύση – Τερματισμός διαμονής

Το Kritikakis Village διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τη διαμονή σε οποιοδήποτε άτομο χωρίς ειδοποίηση και να τερματίσει αμέσως οποιαδήποτε κράτηση χωρίς να τίθεται ζήτημα για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση προς τον πελάτη εάν ο επισκέπτης παραβιάσει κάποιον από τους κανόνες δέσμευσης του με το ξενοδοχείο, όπως:

  • Περιστατικά κακής συμπεριφοράς και προσβλητικής συμπεριφοράς προς το προσωπικό ή τους επισκέπτες του ξενοδοχείου Κρητικάκης, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε συμπεριφοράς με πρόθεση να διαταράξει την κανονική λειτουργία του ξενοδοχείου
  • Περιστατικά βανδαλισμού ή κλοπής στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ή / και των αντικειμένων των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών επανειλημμένης καταστροφής / ζημιάς αγαθών ή αντικειμένων λόγω επαναλαμβανόμενης αμέλειας παρά τις επίσημες ειδοποιήσεις που δόθηκαν εκ μέρους του Kritikakis Village
  • Συμβάντα όπου ο επισκέπτης δεν συμμορφώνεται με τις ώρες ησυχίας 23:00 – 09:00 και προκαλεί διαταραχές θορύβου που διαταράσσουν την κανονική λειτουργία του ξενοδοχείου ή / και προκαλούν προβλήματα σε άλλους επισκέπτες
  • Περιστατικά μη πληρωμής – άρνηση πληρωμής για χρεωμένες υπηρεσίες του ξενοδοχείου
  • Διοργάνωση ομαδικών συγκεντρώσεων, εκδηλώσεων χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και λήψη γραπτής συγκατάθεσης του διευθυντή του ξενοδοχείου.
  • Περιστατικά υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ ή άλλων παράνομων ουσιών.
  • Περιστατικά παραβίασης σε περιοχές του ξενοδοχείου εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας
  • Σε περίπτωση οποιουδήποτε είδους συμπεριφοράς που μπορεί να θέσει σε δυνητικό κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού του Kritikakis Village Hotel.
  • Περιστατικά όπου κάποιος πελάτης ή επισκέπτης πελάτη φέρνει αντικείμενα παράνομα ή επικίνδυνα προς το ξενοδοχείο ή τους εργαζόμενους ή τους διαμένοντες σε αυτό.
  • Το Kritikakis Village διατηρεί επίσης το δικαίωμα να σας ζητήσει να απομακρυνθείτε από το ξενοδοχείο και να αφαιρέσετε τα υπάρχοντά σας από τους χώρους του εάν, κατά τη γνώμη μας, θεωρηθεί ότι έχετε χρησιμοποιήσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου με ανεύθυνο τρόπο ή με τρόπο που θα θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια ή θα προκαλέσει ζημιά και / ή βλάβη στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, στους χώρους του ξενοδοχείου, στους άλλους επισκέπτες του ξενοδοχείου, στο προσωπικό μας ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο ή τη φήμη του ξενοδοχείου, χωρίς καμία αποζημίωση και / ή επιστροφή χρημάτων.

ΤΙΜΑΛΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ


Τιμαλφή Αντικείμενα

  • Κατά την άφιξη, ο πελάτης θα πρέπει να ειδοποιήσει ένα μέλος της υποδοχής μας και να αναφέρει με ακρίβεια όλα τα πολύτιμα αντικείμενα και τα χρήματα που έχει στην κατοχή του καθώς και να δηλώσει αν επιθυμεί να κάνει χρήση αποθήκευσης τους στην κύρια θυρίδα του ξενοδοχείου μας.
  • Μια περιγραφική δήλωση των αποθηκευμένων τιμαλφών παρέχεται από τον πελάτη κατά τη διάρκεια της παράδοσης και κατατίθεται με τα αγαθά στο χρηματοκιβώτιο και φέρει την υπογραφή του. Σε αντίθετη περίπτωση ο ξενοδόχος δεν ευθύνεται για την τυχόν απώλειά τους.
  • Για τα λοιπά αντικείμενα που εισκομίζονται στο ξενοδοχείο από τον πελάτη, ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των προσώπων που τον συνοδεύουν, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία του.
  • Επίσης, ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, αν η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) ή στην ιδιάζουσα φύση του πράγματος.
  • Σε περίπτωση αναφοράς κλοπής και διεκδίκησης εκ μέρους του πελάτη, θα πρέπει να μπορούν να αποδειχθούν οι ισχυρισμοί του ότι τα τιμαλφή του/της ζημιώθηκαν, καταστράφηκαν ή εκλάπησαν/ζημιώθηκαν λόγω λάθους και με υπαιτιότητα του ξενοδοχείου και ότι τα αντικείμενα έχουν την ζητούμενη αξία.
  • Η οποιαδήποτε αποζημίωση που προκύψει από το ξενοδοχείο προς τον πελάτη καλύπτει μόνο την πραγματική (όχι την εμπορική) αξία του στοιχείου (τουλάχιστον μειωμένη κατα 35% της αποδεδειγμένης αρχικής αξίας του)
  • Νόμος 835 Η ευθύνη του ξενοδόχου για την απώλεια κάθε επισκέπτη περιορίζεται στο ποσό των ογδόντα οκτώ (88) ευρώ για κάθε επισκέπτη στον οποίο προσφέρει υπηρεσίες διαμονής στο ξενοδοχείο
  • Οι ψευδείς ισχυρισμοί/καταγγελίες καταδικάζονται ως απάτη. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να κινήσει νομικές ενέργειες εναντίον ατόμων που αποσκοπούν σε παράνομες/ ψευδείς απαιτήσεις και αποζημιώσεις και να απαιτήσει χρηματικές αποζημιώσεις ενάντια σε κάθε κακόβουλη προσπάθεια εις βάρους του προσωπικού, των επισκεπτών και της φήμης του ξενοδοχείου.
  • Ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να αναφέρει στις αρμόδιες τοπικές αρχές κάθε συμβάν θεωρήσει σκόπιμο και να ζητήσει άμεση συνδρομή τους προκειμένου να διερευνηθεί κάθε συμβάν που θεωρηθεί αξιο υποψίας για κλοπή, εξαπάτηση και καταστροφή αγαθών.

ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥ


  • Το Kritikakis Village είναι υπεύθυνο για την παροχή των δωματίων που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Κράτησης και σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για παράλειψη ή αδυναμία παροχής των υπηρεσιών λόγω περιστάσεων πέρα από τον έλεγχό μας.
  • Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη που απορέει από τυχόν περιστατικά πέρα από τον έλεγχό μας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, τρομοκρατικών ενεργειών, πράξεων του Θεού, πλημμύρας, πολέμου, απεργιών, ταραχών,
    κλοπής, καθυστέρησης, ακύρωσης, αστικής καταστροφής , κυβερνητικοί κανονισμοί ή αλλαγέςστο δρομολόγιο ή το πρόγραμμα (συλλογικά, “Force Majeure”).
  • Χωρίς να θίγονται τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών ή άλλοι νόμοι που δεν μπορούν να αποκλειστούν ή να περιοριστούν νόμιμα, το Kritikakis Village δεν θα φέρει καμία ευθύνη για απώλεια οποιουδήποτε είδους που προκύπτει από, προκαλείται, οφείλεται ή προκύπτει από την κράτηση ή τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο.

    Ο ξενοδόχος απαλλάσσεται από την ευθύνη (νόμος 834)
  • Εάν η ζημία / ζημία οφείλεται στον πελάτη, επισκέπτη, συνοδεία ή υπάλληλο
  • Αν η ζημία / απώλεια οφείλεται στη φύση των αντικειμένων / αντικειμένων του προσώπου που εισήλθε
  • Αν η ζημία / απώλεια προκλήθηκε από ανωτέρα βία ή από καταστάσεις πέρα από τα μέσα ελέγχου
  • Η κλοπή μπορεί να θεωρηθεί ως ανωτέρα βία και όχι ως τυχαίο συμβάν για το οποίο είναι υπεύθυνος ο ξενοδόχος, όταν οι κλέφτες χρησιμοποίησαν άγνωστα μέσα ή εκδήλωσαν εξαιρετική δραστηριότητα έναντι της οποίας δεν μπορούσαν να ληφθούν μέσα προστασίας ή η κλοπή διεξήχθη με ένοπλη βία, αν η κλοπή δεν μπορούσε να αποτραπεί με οποιοδήποτε μέτρο ασφαλείας.
  • Εάν η ζημιά / απώλεια / τραυματισμός οφείλεται σε αντικείμενα που μεταφέρονται στο ξενοδοχείο και σε γνώση του ξενοδόχου, τα οποία δεν έγιναν δεκτά στην είσοδο ή την αποθήκευση από τον ξενοδόχο με βάσιμους λόγους και ο πελάτης, έστω και αν γνώριζε την απαγόρευση, έφερε τα επικινδυνα αντικειμενα στο ξενοδοχείο.
  • Όλες οι δραστηριότητες ενέχουν κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια και παρότι εφαρμόζουμε πρακτικές υγιεινής και ασφάλειας το Kritikakis Village δεν θα θεωρηθεί υπεύθυνο
    για τυχόν επιβλαβή ή ζημιογόνα γεγονότα που σχετίζονται με δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο ξενοδοχείο.
  • Το Kritikakis Village δεν θα είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά ιδιοκτησίας που απομένει στο δωμάτιο του επισκέπτη ή / και στην ιδιοκτησία του ξενοδοχείου ανά πάσα στιγμή.
  • Συνιστάται στους επισκέπτες να λάβουν ασφάλιση για την κάλυψη ζημιάς και απώλειας αποσκευών, προσωπικών ειδών, ζημιών, σωματικού τραυματισμού και χρημάτων / πολύτιμων αντικειμένων.
  • Ανεξάρτητα από οποιαδήποτε αντίθετη διάταξη στο παρόν, σε καμία περίπτωση το ξενοδοχείο Kritikakis Village και οι Αντιπρόσωποί του, οι υπάλληλοι ή οι δικαιοπάροχοι δεν ευθύνονται
    για εσάς για οποιαδήποτε απώλεια ή τραυματισμό ή οποιαδήποτε ζημία, είτε άμεση, έμμεση, τιμωρητική, ειδική, παρεπόμενη, επακόλουθη ή με άλλο τρόπο με οποιονδήποτε τρόπο συνδέεται με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις.
  • Ζημία που δεν αποκαλύπτεται εγκαίρως (Νόμος 837): Εάν ο πελάτης, έχοντας ενημερωθεί για τη ζημιά / απώλεια καθυστερήσει αδικαιολόγητα να ανακοινώσει το συμβάν στον ξενοδόχο, παραιτείται από την αξίωσή του για αποζημίωση εκτός εάν ο ξενοδόχος ειδοποιηθεί αμέσως για την προκληθείσα ζημιά ή η αν η εν λόγω ζημία προκλήθηκε λόγω λάθους του ξενοδόχου.
  • Νόμιμο Ενέχυρο Του Ξενοδόχου (Νόμος 838) Επί των πραγμάτων, που έφερε μαζί του ο πελάτης στο ξενοδοχείο, για τις απαιτήσεις του από τη διαμονή του πελάτη στο ξενοδοχείο και άλλες συναφείς παροχές.
  • Νόμιμο Ενέχυρο Του Ξενοδόχου (Νόμος 838) Επί των πραγμάτων, που έφερε μαζί του ο πελάτης στο ξενοδοχείο, για τις απαιτήσεις του από τη διαμονή του πελάτη στο ξενοδοχείο και άλλες συναφείς παροχές.
  • Ασφάλεια Τροφίμων: Δεν φέρουμε ευθύνη για οποιεσδήποτε αλλεργικές αντιδράσεις ή τροφικές δηλητηριάσεις ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση που προκύπτει από τρόφιμα ή αγαθά υπό οποιαδήποτε μορφή, τα οποία δεν παρέχονται από επίσημο προμηθευτή του ξενοδοχείου μας ή δεν έχουν προετοιμαστεί αποκλειστικά από την κουζίνα μας. Αν έχετε αλλεργίες, παρακαλούμε ενημερώστε ένα μέλος του προσωπικού μας κατά την άφιξή σας και συμβουλευτείτε τους διαγνωστικούς μας πίνακες για τροφικές αλλεργίες.
  • Η Ευθύνη Του Ξενοδόχου Διαρκεί Μέχρι Τη λήξη Της Διαμονής. Μόλις αναχωρήσει ο επισκέπτης, η ευθύνη του ξενοδόχου παύει να έχει ισχύ για την πρόκληση βλάβης, τραυματισμού ή απώλειας
    προσωπικών αντικειμένων που εισήλθαν στο ξενοδοχείο και για την διάρκεια διαμονής στο Kritikakis Village.
  • Η σύνταξη αυτού του ενημερωτικού εγγράφου δεν είναι δυνατό να συμπεριλάβει όλες τις διατάξεις που πραγματεύονται και αφορούν τις σχέσεις και υποχρεώσεις πελατών και ξενοδόχων και τους νόμους που διέπει αυτές. Συνεπώς δεν είναι δεσμευτικό ως προς την
    έκταση του και πιθανόν να ισχύουν επιπλέον κανόνες που δεν αναγράφονται στο παρόν έγγραφο.
  • Το Ξενοδοχείο Kritikakis Village διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ή / και να τροποποιήσει, ανά πάσα στιγμή και κατά τη διακριτική του ευχέρεια, τους Όρους και Προϋποθέσεις, το εύρος και τη διαθεσιμότητα των προσφερόμενων Υπηρεσιών και προϊόντων και οποιαδήποτε άλλη πτυχή
  • που συνδέεται με το ξενοδοχειο.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ – ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ / ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ 

Εάν οι υπηρεσίες που παραγγέλθηκαν από τον πελάτη δεν είναι υπηρεσίες που παρέχονται από το ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ ή δεν αντανακλούν τις επιβεβαιωμένες υπηρεσίες από το ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ στους Παρόχους του, που πραγματοποίησαν τη κράτηση στο όνομα του πελάτη, το ξενοδοχείο θα θεωρείται υπεύθυνο μόνο ως προς τις γραπτές δεσμεύσεις του μεταξύ του ξενοδοχείου και των Παροχέων Υπηρεσιών / Αντιπροσώπων / Πρακτόρων) και ως εκ τούτου η ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ δεν ευθύνεται άμεσα ή / και έμμεσα, για οποιαδήποτε ζημία ή / και απώλεια, ανεξαρτήτως είδους, που προκλήθηκε λόγω ελαττωματικής ή / και αθέμιτης εκτέλεσης αυτών των υπηρεσιών και της παρουσίασης των υπηρεσιών από τον Διαμεσολαβητή / Πάροχο. Η ευθύνη στο πλαίσιο αυτό, βαρύνει τους Διαμεσολαβητές / Παρόχους υπηρεσιών, σύμφωνα με τους όρους υπηρεσίας τους.

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ


Εξασφαλίζουμε την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια για τους επισκέπτες και τους συνεργάτες μας

Για την ασφάλεια της διαχείρισης και παραγωγής τροφίμων το ξενοδοχείο διαθέτει:

  • Βεβαίωση συνδρομής νόμιμων προϋποθέσεων λειτουργίας επιχείρησης μαζικής εστίασης από το Υπουργείο Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού
  • Μελέτη Διασφάλισης Ποιότητας Τροφίμων HACP
  • Προσωπικό πιστοποιημένο πως έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Υγιεινής & Ασφάλειας Τροφίμων του ΕΦΕΤ συμφωνα με την ΥΑ 14708/07

Για την ασφάλεια στις πισίνες μας το ξενοδοχείο διαθέτει:

  • Άδεια λειτουργίας κολυμβητικών δεξαμενών από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τουρισμού
  • Αρχείο μετρήσεων και ενεργειών ποιοτικού ελέγχου των νερών στις πισίνες του
  • Προσωπικό πιστοποιημένο ως Ναυαγοσώστες Κολυμβητικής Δεξαμενής
  • Πιστοποιημένα φάρμακα καθαρισμού του νερού της πισίνας

Για την γενικότερη ασφάλεια σας το ξενοδοχείο διαθέτει:

  • Προσωπικο πιστοποιημένο από το υπουργείο εργασίας να ασκεί τα καθήκοντα Τεχνικού Ασφαλείας βάση της εγκριτικής απόφασης 50948/1336/071116
  • Αρχείο βεβαιώσεων καλής λειτουργίας ηλεκτρικών εγκαταστάσεων
  • Αρχείο βεβαιώσεων απολύμανσης και καλής λειτουργίας κλιματιστικών
  • Αρχείο βεβαιώσεων καλής λειτουργίας ψυγείων
  • Θεωρημένη μελέτη πυρασφάλειας και Πιστοποιητικό Πυροπροστασίας απο το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
  • Σχέδιο διαχείρισης πυρκαγιάς και εκκένωσης της κτιριακής δομής του ξενοδοχείου
  • Αρχείο βεβαιώσεων καλής λειτουργίας και αναγόμωσης μέσων πυρόσβεσης
  • Αρχείο βεβαιώσεων απολύμανσης και απεντόμωσης των εγκαταστάσεων
  • Αρχείο μετρήσεων ποιοτικού ελέγχου των νερών για το δίκτυο παροχής νερού

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ – COVID19


Covid 19 – Υγειονομικά πρωτόκολλα
Όντας υπευθυνοι για την υγεία πολλών ατόμων τοσο των συνεργατων όσο και των επισκεπτών μας έχουμε καταβάλει προσπάθειες προς την διασφάλιση του συνόλου που έρχεται σε επαφή με το Kritikakis Village.

Για αυτό τον λόγο έχουμε λάβει τα ακόλουθα μέτρα

  • Έχουμε επιτύχει εμβολιαστική κάλυψη της πλειοψηφίας του προσωπικού μας κατά του Covid-19
  • Διεξαγουμε επαναληπτικά προληπτικά self-test για τα ανεμβολίαστα άτομα του προσωπικού μας
  • Έχουμε λάβει πιστοποιητικό “Health First” από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο για την εφαρμογή των πρωτοκόλλων ασφαλείας κατα του Covid-19
  • Παρέχουμε εξειδικευμένο επαγκελματικό εξοπλισμό καθαρισμού και απολύμανσης ο οποίος έχει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις
  • Παρέχουμε στο προσωπικό μας πιστοποιημένες χειρουργικές μάσκες υψηλών προδιαγραφων για την διασφάλιση της υγείας και την καταπολέμηση της διασποράς κατα του Covid-19
  • Εφαρμόζουμε χρήση ειδικών εξοπλισμών απολύμανσης και καθαρισμού αέρα σε κλειστούς δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου μας
  • Εφαρμόζουμε νέες τεχνολογίες για απομακρυσμένο check in και επικοινωνία με την υποδοχη.
  • Παρέχουμε εξειδικευμένη εκπαίδευση στο σύνολο του προσωπικού μας για τα πρωτοκολλα ασφαλειας κατα του Covid 19 από επίσημους φορείς.
  • Έχουμε παρακολουθήσει εξειδικευμένη εκπαιδευση στην υγιεινή και ασφάλεια απο το École hôtelière de Lausanne, ενα απο τα κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως στον Τουρισμό
  • Έχουμε παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων των αρμοδιων φορέων της Ελλάδας.

Συλλογική Υποχρέωση Διασφάλισης του Αγαθού της Υγείας

  • Με στάση υπευθυνότητας διασφαλίζουμε την υγεία και την ασφάλεια όλων, τόσο εντός των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου μας όσο και της γενικής κοινωνίας της Ίου και σας
    παρακαλούμε να ακολουθήστε τους απαραίτητους κανόνες όπως ορίζονται για την πρόληψη της έκθεσης στον κίνδυνο του Covid-19 (φορέστε προστατευτικές μάσκες, πλύνετε και απολυμάνετε τα χέρια και το πρόσωπό σας κ.λπ.)
  • Εάν παρατηρήσετε συμπτώματα ασθένειας ή αν αισθανθείτε αδιαθεσία και παρατηρήσετε τυχόν σχετικά συμπτώματα, απομονώστε τον εαυτό σας στο δωμάτιό σας και ενημερώστε
    αμέσως μέσω τηλεφώνου ένα μέλος του προσωπικού μας για την κατάστασή σας και θα σας βοηθήσουμε με όλα τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να είναι ληφθούν.
  • Ζητήστε μας το ειδικό εγχειρίδιο προστασίας απο τον Covid 19 σε περιπτωση που δεν είστε βέβαιοι ως προς τα βήματα θωράκισης σας έναντι στον Covid19.
  • Η μη συμμόρφωση με τους προαναφερθέντες κανόνες μπορεί να οδηγήσει στον τερματισμό της διαμονής σας στο ξενοδοχείο που θέτει κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια.

Σεμινάρια, Ημερίδες, Εκπαιδεύσεις

  • “Hospitality Hygiene & Occupational Safety Training” Ecole Hoteliere de Lausanne (EHL)
  • “Μέτρα πρόληψης κατά του κορωναϊού που πρέπει να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις Διαμονής.” Επιμελητήριο Κυκλάδων, Αριθ. Πρωτ. 4279
  • “Μέτρα πρόληψης κατά του κορωναϊού που πρέπει να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης.” Επιμελητήριο Κυκλάδων, Αριθ. Πρωτ. 4180
  • “Νέες Τεχνολογίες και Τουρισμός στην περίοδο του Covid-19” Επιμελητήριο Κυκλάδων, Αριθ. Πρωτ. 4435
  • “Πρακτικές οδηγίες και απαντήσεις που απασχολούν τις επιχειρήσεις ξενοδοχειακών μονάδων, καταλυμάτων και τουριστικών εγκαταστάσεων.” Επιμελητήριο Κυκλάδων, Αριθ. Πρωτ. 4437
  • “Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του νέου Κορωνοϊού και της λοίμωξης COVID-19 Τουριστικών καταλυμάτων για ιδιοκτήτες, συνεργάτες και εργαζόμενους” Κ.Ε.Κ. Γ. Γεννηματάς Α.Ε. Αριθ. Πρωτ.T154-050317343
  • “Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του νέου Κορωνοϊού και της λοίμωξης COVID-19 Επιχειρήσεων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος εντός ή εκτός τουριστικών καταλυμάτων” Κ.Ε.Κ. Γ. Γεννηματάς Α.Ε. Αριθ. Πρωτ. E240-050317343
  • “Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στα Υγειονομικά Πρωτόκολλα στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του νέου Κορωνοϊού και της λοίμωξης COVID-19 Μεταφορών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, τουριστικών λεωφορείων, ενοικιάσεις οχημάτων” Κ.Ε.Κ. Γ. Γεννηματάς Α.Ε. Αριθ. Πρωτ. M42-050317343
  • «Τουρισμός και Εστίαση στην Ελλάδα: Δυνατότητες Επανεκκίνησης και οι Κίνδυνοι για την επερχόμενη Σεζόν» Μητροπολιτικό Κολλέγιο, Μάρτιος 2021

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ


Το απόρρητο και τα προσωπικά σας δεδομένα προστατεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Δίκαιο (GDPR).

  • Ακολουθούνται διαδικασίες ασφαλείας καθώς και τεχνικοί και φυσικοί περιορισμοί στην πρόσβαση και τη χρήση των προσωπικών δεδομένων που παρέχονται και χρησιμοποιούνται στο ξενοδοχείο.
  • Τα διαδικτυακά τείχη προστασίας εμποδίζουν οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο δίκτυό μας και στο διακομιστή μας. Μόνο τα αρμόδια άτομα και αποκλειστικά για την εκτέλεση καθηκόντων σε σχέση με τις υπηρεσίες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση στα παρεχόμενα δεδομένα και μόνον σε όσες προσωπικές πληροφορίες είναι απολύτως απαραίτητες.
  • Τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλει ο χρήστης κατά την πραγματοποίηση της κράτησης, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων που αφορά τις σχετικές συναλλαγές του, φυλάσσονται στην βάση δεδομένων του ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ για σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Το ξενοδοχείο διατηρεί τα δεδομένα σας για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται για την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο μας τα έχετε κοινοποιήσει και σε συμμόρφωση με τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Ειδικότερα, τα δεδομένα που συμπληρώνονται στο registration form τηρούνται, έως ότου μας κοινοποιήσετε ότι επιθυμείτε τη διαγραφή τους.
  • Στοιχεία ταυτότητας ή διαβατηρίου όπως όνομα, επώνυμο, εθνικότητα, στοιχεία επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, email, στοιχεία κράτησης όπως ημερομηνία και ώρα άφιξης και αναχώρησης, είδος και αριθμός δωματίου, αριθμό Φορολογικού Μητρώου και αρμόδια ΔΟΥ (τιμολόγια) στοιχεία πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτα
  • Το ξενοδοχείο δεν θα μεταβιβάσει τις πληροφορίες αυτές σε τρίτους εκτός από τους παρόχους υπηρεσιών τους και μόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης.
  • Οι πληροφορίες πιστωτικών καρτών από τους φιλοξενούμενους ή τους δυνητικούς επισκέπτες μας δεν αποθηκεύονται και δεν παραμένουν στην κατοχή μας μετά τη λήξη της διαμονής σας, ακόμη και αν για οποιοδήποτε λόγο μας έχουν γνωστοποιηθεί.
  • Για κρατήσεις μέσω Διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (όπως Booking.com ή Expedia.com), όλα τα προσωπικά δεδομένα και τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας κρυπτογραφούνται με ενα πρωτόκολλο ασφαλείας που χρησιμοποιείται από αυτές τις επιχειρήσεις.
  • Μόνο αφού έχετε παράσχει τη συγκατάθεσή σας και μετά την αναχώρησή σας θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα μας ζητά τη γνώμη σας σχετικά με τις υπηρεσίες και την αξιολόγηση της εμπειρίας σας στους χώρους μας, καθώς και την αξιολόγηση της διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας.
  • Θα διαγράψουμε όλα τα προσωπικά σας δεδομένα από τα αρχεία μας, κατόπιν αιτήματός σας, αποστέλλοντας email στο [email protected] (παρακαλώ προσθέστε το “Διαγραφή δεδομένων αίτησης” ως θέμα στο email σας μαζί με το όνομα και το επώνυμό σας), με την εξαίρεση τι μας υποχρεώνει η νομοθεσία και οι αρχές να τηρούν και να θέτουν στη διάθεση οποιασδήποτε δημόσιας αρχής με σκοπό την αποτροπή ή τη διερεύνηση οποιουδήποτε εγκλήματος, σύμφωνα με το νόμο.
  • Μη εξουσιοδοτημένη χρήση προσωπικών πληροφοριών Το ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ αφιερώνει πόρους και λαμβάνει μέτρα για να εμποδίσει κακόβουλους να χρησιμοποιούν και να παραβιάζουν την
    ιδιωτικότητα των πελατών του ξενοδοχείου. Ωστόσο, είναι αδύνατο να αποτραπούν εντελώς οι κίνδυνοι παραβίασης και της απόκτησης μέσω εγκληματικής δραστηριότητας των πληροφοριών που περιέχονται στο ξενοδοχείο χωρίς γνώση και εξουσιοδότηση του ΚΡΙΤΙΚΑΚΗΣ. Ως εκ τούτου, ο χρήστης δηλώνει ότι δεν θα έχει αξιώσεις ή / και απαιτήσεις, οποιασδήποτε μορφής, κατά της ΚΡΗΤΙΚΑΚΗΣ και / ή οποιονδήποτε ενεργεί για λογαριασμό του, η οποία προκύπτει από τέτοια μη εξουσιοδοτημένη χρήση των πληροφοριών, στην ελάχιστη πιθανότητα που αυτό συμβεί.
  • Η Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μπορεί να τροποποιηθεί όποτε είναι απαραίτητο, ώστε να συμβαδίζει με τις τελευταίες εξελίξεις στο Ευρωπαϊκό, το Ελληνικό και το Διεθνές Δίκαιο.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ CCTV


Για λόγους δημόσιας ασφάλειας, το Kritikakis Village έχει εγκαταστήσει και λειτουργεί σύστημα ασφαλείας, με χρήση καμερών παρακολούθησης και καταγραφής χώρων και εξοπλισμού Εσωτερικών Καταγραφικών Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (Closed Circuit Television – CCTV).

Θέσεις Καμερών

Οι θέσεις των καμερών αυτών είναι:

  1.  Στους χώρους εισόδων του κτιρίου
  2. Στη Reception
  3. Στο pool bar όπου λειτουργεί Ταμείο
  4. Σε χώρους αποθηκών
  5. Στα γκαράζ
  6. Στους κεντρικούς κόμβους και στους διαδρόμους του ξενοδοχείου
  7. Στις πισίνες
  8. Περιμετρικά του κτιρίου

Προμηθευτής/Συντηρητής

Η προμήθεια του συστήματος Καμερών και καταγραφής πραγματοποιήθηκε στις από την εταιρία Stavrakis. Η τεχνική υποστήριξη/συντήρηση του συστήματος των καμερών και καταγραφών πραγματοποιείται από την ίδια εταιρία στα πλαίσια εγγύησης του συμβολαίου προμήθειας και εγκατάστασης.

Χρήση – Τρόπος Λειτουργίας – Πρόσβαση στις καταγραφές

  • Η χρήση του κλειστού κυκλώματος καταγραφών γίνεται αποκλειστικά και μόνο για λόγους ασφάλειας.
  • Η νομιμοποιητική βάση της επεξεργασίας αυτής είναι η Ο∆ΗΓΙΑ 1/2011 (Αριθ. Πρωτ. Γ/ΕΞ/2274/31.03.2011) «Χρήση συστημάτων βιντεοεπιτήρησης για την προστασία προσώπων και αγαθών» της ΑΠΔΠΧ .
  • Οι κάμερες καταγράφουν σε συνεχή βάση και τηρούν τα δεδομένα για καθορισμένο χρονικό διάστημα το οποίο έχει ορισθεί στις 20 ημέρες, πέραν του οποίου τα δεδομένα σβήνονται αυτόματα και μόνιμα χωρίς δυνατότητα ανάκτησης και το μαγνητικό μέσον καταγραφής ανακυκλώνεται και καταγράφονται επ’ αυτού νεότερα δεδομένα.
  • Στις κάμερες και τις καταγραφές έχουν ελεγχόμενη και διαβαθμισμένη πρόσβαση μέσω κωδικού μόνο οι ιδιοκτήτες της εταιρείας και o υπευθυνος του ξενοδοχείου.
  • Οι καταγραφές χρησιμοποιούνται αν συμβεί κάποιο σοβαρό περιστατικό ασφαλείας.
  • Σύμφωνα με τα οριζόμενα στη σχετική οδηγία της ΑΠΔΠΧ (1/2011), οι κάμερες στοχεύουν γενικά τους χώρους και δεν καταγράφουν χαρακτηριστικά και κινήσεις συγκεκριμένων επισκεπτών, πελατών ή εργαζομένων.
  • Το καταγραφικό σύστημα όπου αποθηκεύονται οι καταγραφές των καμερών, βρίσκεται σε συνεχώς ελεγχόμενο και εποπτευόμενο χώρο με διαβαθμισμένη πρόσβαση, μόνο από τη Διοίκηση και το εξουσιοδοτημένο προσωπικό.
  • Καταγεγραμμένα δεδομένα δεν εξέρχονται εκτός των χώρων του Kritikakis Village με κανένα μέσον και για κανένα λόγο, παρά μόνο προς διερεύνηση παρανόμων πράξεων ή σοβαρών περιστατικών ασφαλείας, για συγκεκριμένη καταγραφή συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και πάντα κατόπιν έγγραφης άδειας της Επιτροπής εποπτείας του συστήματος ασφαλείας.